Translate

11.06.2013

Witajcie




uff...udało się...założyłam bloga!!! jupi...
Od dzisiaj będę starała się odwiedzać go jak najczęściej i opisywać moje wykonane prace...
Na początek będzie kilka prac wcześniejszych, a  z czasem będę uzupełniać bloga na bieżąco.

wieczorem wstawię mini relację z minionego weekendu, który będę wspominać bardzo długo!!!
Spotkałam i poznałam wspaniałych ludzi, mega pozytywnie zakręconych!!!!!!!
Do zobaczenia wieczorem, jak tylko dzieciaczki położę spać.

Do zobaczenia

7 komentarzy:

  1. najważniejsze ,że zaczęłaś :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki dziewczyny za wielkie wsparcie i słowa otuchy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiola, całym sercem jestem z Tobą i trzymam mocno kciuki za bloga. Pozdrawiam. Katarzyna Dośpiał- Jaros

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi miło, że tyle osób wspiera mnei miłym i ciepłym słowem!!! bardzo , ale to bardzoi Wam dziekuję!!!

    OdpowiedzUsuń