Translate

10.11.2013


Wczoraj byłam na warsztatach w Rzeszowie, które prowadziła Dorota Kopeć, jak dla mnie najlepsza!
Po za tym, że jest mistrzynią w tym co robi (to wiedziałam), to dowiedziałam sie również, że jest cudowną osobą, która dzieli sie swoją wiedzą w świetny sposób...no i dla mnie najważniejsze...wczoraj...okazała sie osobą,  która pomoże w potrzebie!!!!!!!!! pomogła w natychmiastowy sposób, gdy moje auto odmówiło współpracy w drodze do Rzeszowa...i trzeba było oddać do mechanika no i co sie z tym wiąże zapłacić...na co niestety nie byłam przygotowana, wtedy wkroczyła Dorota, której będę po stokroć dziękować za wsparcie!!!!!!!!!!!!!!
Oczywiście wsparła mnie nie tylko finansowo moja towarzyszka podróży...Żaba Rzekotka!!!!!!!!!!!!
Natalia dziękuję, że pomogłaś!! jesteś kochana! no i znosiłaś mnie podczas tej trudnej dla mnie drogi :-) i musiałaś sie nasłuchać...Wybacz!


Suma sumarum z warsztatów jestem mega zadowolona i szczęśliwa, że tam dotarłam!!

A poniżej kartki z tych warsztatów!!!!
Może i mało, miało być bodajże 4...ale z racji zamotania z autem...zrobiłam właśsnoręcznie tylko te...natomiast w głowie mnóstwo wiadomości, które na pewno stopniowo będę wdrażać w życie!


Kartka świąteczna z pudełeczkiem





... i bombka


5 komentarzy:

  1. Wiola to była przyjemność pomóc w potrzebie, inaczej wogóle sobie nie wyobrażam, jesteście z Natalią świetnymi dziewczynami i najchętniej zgarnęłabym Was do siebie, mam nadzieję, że uda się nadrobić czas i będziemy miały okazję nie tylko pokartkować ale i pogadać na spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) brakło mi słów :-)

      Usuń
    2. ale my już z Natalią będziemy organizowac Kraków...więc mam nadzieję że na dłużej zawitasz do nas i będzie okazja :-)

      Usuń
  2. Ja też twierdzę, że p.Dorota ma wielkie serce. Ja też wróciłam z warsztatów uskrzydlona.
    Karteczki śliczne.

    http://kuchniaipasja.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę , mało już jest takich dobrych ludzi :-)
      ciesze się że miałam okazję poznać. Ja też uskrzydlona i oświecona. Zaraz lecę do Ciebie na bloga :-)

      Usuń