Translate

16.11.2013


Witam serdecznie.
Niedawno wróciłam ze świetnego spotkania "Małopolanki Tworzą z pasją"
Najpierw byla "podróż" do Islandii, później małe szkolenie z robienia zdjęć naszym pracom...niestety dalej ze zdjęciami zostanę na etapie, na którym jestem teraz....
Potem była miła część - losowanie, gdzie z góry zakładałam że nic nie wylosuję...jak zawsze...a tu miła niespodzianka, wylosowano mnie i dostałam świetną pamiątkę, łańcuszek, zdjęcie poniżej. 
Po miłej części spotkania, przyszedł czas na jeszcze milszą część...warsztaty dla początkujących z decoupage...złapałam bakcyla, jestem zakochana w pracach jakie powstają tą metodą.
Krysiu dziekuję za towarzystwo i pysznego sernika :-)
Dzień uważam za bardzo udany :-)

Wygrany łańcuszek :-)



a oto moja pierwsza ramka, długa droga przede mną :-)



2 komentarze: